Kategorie
Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu.

Anketa

Jste spokojeni s naším novým e-shopem?

    Celkem hlasů: 0
    Nejnovější produkty

    Tlaková lahev CO2 6kg - plná

    sestava

    Naše cena: 2783.00 Kč

    Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky společnosti Milan Soukup od 22. 2. 2015


    Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.co2shop.cz, jehož provozovatelem je Milan Soukup, Barákova 272, 289 11 Pečky, IČ: 43142214, DIČ: CZ6210170747. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.


    Vymezení pojmů


    Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.


    Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.


    Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.


    Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.


    Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.


    Údaje prodejce


    •Název: Milan Soukup
    •Sídlo a kontaktní adresa: Barákova 272, 289 11 Pečky
    •IČ: 43142214, DIČ: CZ6210170747
    •Telefon: 728 822 439, 602 275 503
    •E-mail: soukup@pozarnitechnika.eu
    •Provozní doba: Část pracovní doby jsme u našich zákazníků, proto je pracovní doba na provozovně nepravidelná. Nejčastěji jsme k zastižení mezi 14:00 – 18:00. Doporučujeme nejdříve telefonický či e-mailový kontakt.

    Informace


    Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

    Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny na této stránce.

    Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

    Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

    Kupující se při výběru zboží nemůže odchýlit od nabídky prodávajícího. Pokud kupující v objednávce uvede jiné zboží, než které prodávající nabízí, případně zboží s jinými vlastnostmi, smlouva nevznikne. Prodávající zároveň nemůže dodat jiné zboží, než si kupující objednal, ledaže se dohodnou jinak.

    Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

    Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

    Vzniklá kupní smlouva, resp. daňový doklad, bude dodána se zbožím kupujícímu (případně doručena jiným způsobem) a dále také uložena u prodávajícího.

    Obrázky u zboží mají pouze ilustrativní charakter a nemusí odpovídat skutečné podobě věci.

    Doručování zboží

    Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.


    V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě.


    Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, předá prodávající kupujícímu ihned při převzetí zboží, v případě technického problému na straně prodávajícího nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím.


    Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit (Reklamační řád).


    Cena dopravy a způsob doručení je uvedeno na této stránce.


    Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží, prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem po jejím uplynutí prodat.


    Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.


    Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy


    U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.


    Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.


    Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
    Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.


    Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel.


    Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.


    Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.


    Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný dole na této stránce pod obchodními podmínkami


    Práva a povinnosti z vadného plnění


    Jakost při převzetí
    Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.


    Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.


    Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
    Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.


    Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
    U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


    Zákonná práva z vad
    Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí
    Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.


    Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.


    V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):


    •odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
    •bezplatné odstranění vady opravou;
    •přiměřenou slevu z kupní ceny,
    •vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy


    Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.


    U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.


    Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
    Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


    Vyřízení reklamace


    Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.


    Následující formuláře jsou uvedeny na této stránce pod obchodními podmínkami:

    1. Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
    2. Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku


    Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.
    Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.


    Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.


    Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.


    Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.


    Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.


    Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.


    Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.


    Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.


    U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.


    Ochrana osobních údajů


    Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.


    Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy.


    Řešení sporů


    Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.


    Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.


    Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.


    Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).


    Ostatní


    Záloha na zboží
    V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.


    Dárky
    Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. Pokud nedojde k navrácení ze strany kupujícího, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.


    Informace a poradenství
    Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele.


    Stížnosti
    Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit na adrese prodávajícího nebo použít kontakty uvedené na stránce co2shop.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.


    Písemná komunikace
    V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.
    Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.


    Smlouva a otázky související se řídí českým právem.


    Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.


    Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 22. února 2015.

    Způsob a ceny dopravy zboží včetně způsobů plateb


    Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy


    Kupující:
    Jméno a příjmení …………………………………………………..
    Adresa …………………………………………………..
    Telefon a email…………………………………………………..

    Prodávající:
    Milan Soukup, Barákova 272, 289 11 Pečky, IČ: 43142214

    Vážení,
    dne …………………….… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.co2shop.cz s vámi uzavřel(a) kupní smlouvu.

    číslo daňového dokladu (faktury) …………………………………
    Toto zboží jsem převzal(a) dne …………………………………

    Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl(a) jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto
    oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.

    Od smlouvy odstupuji v plném rozsahu, tj. vracím vše, co je uvedeno na faktuře ANO / NE *(nehodící se škrtněte)

    * (ANO = nevypisujte jednotlivé zboží, NE = uveďte zboží, které chcete vrátit)
    druh zboží ………………………………….……………………………………………….
    značka zboží ………………………………….……………………………………………….
    SN zboží ………………………………….……………………………………………….

    Zboží vám zasílám zpět a zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny včetně účtovaného dopravného (uvedeno na daňovém dokladu) ve výši ………………….…Kč, ve prospěch mého bankovního účtu č. …………………………………………………...…, nejpozději do 14
    kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

    Místo……………………, dne ……………………
    ..............................................
    (vlastnoruční podpis)
    Přílohy: Kopie kupního dokladu

    Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)


    Kupující:
    Jméno a příjmení …………………………………………………..
    Adresa …………………………………………………..
    Telefon a email
    …………………………………………………..
    Prodávající:
    Milan Soukup, Barákova 272, 289 11 Pečky, IČ: 43142214
    Místo……………………, dne ……………………
    Vážení,
    dne …………...……… jsem od Vás zakoupil(a)
    druh zboží ………………………………….……………………………………………….
    značka zboží ………………………………….……………………………………………….
    SN zboží ………………………………….……………………………………………….
    číslo daňového dokladu (faktury) …………………………………
    Na tomto zboží se nyní vyskytla následující vada:
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě
    30 kalendářních dnů.
    Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem
    reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení
    opravy a době jejího trvání.
    Předem děkuji za kladné vyřízení
    ..............................................
    (vlastnoruční podpis)
    Přílohy:
    Kopie kupního dokladu

    Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí vady


    výrobku
    Kupující:
    Jméno a příjmení …………………………………………………..
    Adresa …………………………………………………..
    Telefon a email …………………………………………………..

    Prodávající:
    Milan Soukup, Barákova 272, 289 11 Pečky, IČ: 43142214
    Vážení,
    dne …………...……… jsem od Vás zakoupil(a)
    druh zboží ………………………………….……………………………………………….
    značka zboží ………………………………….……………………………………………….
    SN zboží ………………………………….……………………………………………….
    číslo daňového dokladu (faktury) …………………………………
    Na tomto zboží se dne …………………………………. vyskytla následující vada:
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na (zaškrtněte volbu):
    ❏ dodání chybějícího zboží, nebo chybějící součásti
    ❏ dodání nového zboží, nebo jeho součásti
    ❏ opravu vadného zboží, nebo jeho součásti
    z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v
    platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
    Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a
    jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
    Místo……………………, dne ……………………
    ..............................................
    (vlastnoruční podpis)
    Přílohy:
    Kopie kupního dokladu